دیابت نوع 2 با مرحله 5 نارسایی کلیه: علت عرق فراوان

جمعه 14 تير 1392
ن : lafee

دیابت نوع 2 با مرحله 5 نارسایی کلیه: علت عرق فراوان

 

دیابت نوع 2 با مرحله 5 نارسایی کلیه: علت عرق فراوان

دیابت نوع 2، غیر وابسته به انسولین دیابت نیز نامیده می شود، معمولا در افراد بالای 40 سال رخ می دهد. حدود 10-40٪ از افراد مبتلا به این بیماری خواهد شد در نهایت از نارسایی کلیه رنج می برند. برخی از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 و مرحله 5 نارسایی کلیه ممکن است نشانه ای از عرق شدید را تجربه می کنند. بیایید نگاهی به علل و درمان تعریق بیش از حد، در اینجا.

علل

هیپوگلیسمی، یا سطح قند کم است. افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که انسولین یا داروهای هیپوگلیسمی ممکن است به طور موقت، و در نتیجه عرق شدید (ممکن است در شب) را تجربه کنند.

ب. مشکل قلبی ممکن است این بیماری در شب را آغاز کند و یا هنگام انجام هر گونه فعالیت بدنی.

ج. عفونت. این است که معمولا در میان افراد مبتلا به مشکلات کلیوی، به خصوص بیماران دیالیز دیده می شود.

د. اثر جانبی از نوعی دارو شامل ویتامین مکمل ها، آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد افسردگی، پردنیزون، و hydralazine.

شما می توانید با پزشک آنلاین ما چت به طور مستقیم اگر شما می خواهم به تجزیه و تحلیل های شخصی برای تایید علل عرق فراوان خود را.

درمان

پس از ساخت علت واقعی مشکل، دیابت نوع 2 و مرحله 5 نارسایی کلیه می تواند درمان اتخاذ برای از بین بردن این وضعیت است. در زیر برخی از داروهای طبیعی برای مرجع خود:

گیاهان مانند گون، مریم گلی، schisandra، روغن درخت چای، و غیره را می توان مورد استفاده قرار گیرد دارو برای درمان عرق فراوان در بیماری های کلیوی است. این عاقلانه است به مشورت با دکتر خود قبل از تکیه بر این گیاهان برای درمان.

غذاهایی خنک کننده و اجتناب از غذاهای به شدت سرخ شده و تند. شامل آلوئه ورا، هندوانه، و غیره در رژیم غذایی خود را به خنک کردن بدن.

پوشیدن لباس های گشاد و پنبه است که به راحتی جذب عرق و بدن را خنک نگه دارید.

اگر شما دیابت نوع 2 و مرحله 5 نارسایی کلیه، عرق فراوان ممکن است اعتماد به نفس شما تاثیر می گذارد و به شما در جلوگیری از معاشرت. آیا این مشکل درمان به طور موثر به خودتان نگه دارید احساس سالم و با اعتماد به نفس. برای مشاوره بیشتر، لطفا ترک یک پیام در زیر یا ایمیل با ما در kidneyservice@hotmail.com.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: فراوان,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.